هویت بصری برند های مختلف و چند مثال دیدنی

هویت بصری برند به عنوان  یکی از مهمترین جنبه های یک تجارت است. هویت بصری ارزش های برند را نشان داده و نقطه شروعی برای رویکردهای بازاریابی محسوب می شود. طراحی هویت بصری شما باید به گونه ای باشد که مردم برندتان را تشخیص داده و به خاطر بسپارند. موفق ترین شرکت ها با استفاده از این موضوع ماهیت خود را به بهترین و صحیح ترین شکل، به تصویر کشیده و مشتریان شان را جذب می نمایند.

در اینجا مثال هایی عالی از هویت بصری برندهای مختلف و موفق که شاید برای شما آشنا نباشند،جهت الهام بخشیدن به شما آورده شده است تا اهمیت هویت بصری برند بررسی شود. با ما همراه باشید:

هویت بصری برند Marjoram

هویت بصری برند

Marjoram یک رستوران زیبا است که غذاهایی با طعم های منحصر به فرد و خاص سرو می کند. سرآشپزهای آن ها از ترکیبات گیاهان و ادویه های مختلف غذاهای متنوعی با طعم های به یادمانی طبخ می کنند. تصاویری از گیاهان جذاب، به عنوان اصلی ترین و چشمگیرترین نکته در طراحی هویت بصری این برند لحاظ شده است تا علاوه بر انتقال مفهوم به مخاطب،مسیر ذهنی مناسبی برای مشتریان خود ایجادکند.

هویت بصری برند Zerno

هویت بصری برند

Zerno کافی شاپی در مینسک بلاروس است. این کافی شاپ با داشتن فضایی دنج و آرام، به همراه دسرهای خوشمزه اش، محبوبیت زیادی بین مردم دارد. آن ها هویت بصری برند خود را با استفاده از رنگ های دلپذیر و جذاب و هم چنین نوع کالاهایی که در مغازه شان می فروشند به خوبی پیاده سازی کرده اند. رنگ قهوه ای که نمادی از قهوه است و رنگ های آبی و سبز ملایم به عنوان نماد دسرها، نشان از یک طراحی خلاقانه و جذاب می باشد.

هویت بصری برند Inside Ventures

برند سازی

Ventures یک شرکت فروش و بازاریابی مستقر در کانزاس سیتی است. طراحی هویت بصری این برند ، حس جوانی و مدرنیته را با رنگ آبی و هیجان و سرزندگی را با رنگ قرمز به مخاطب القا می کند. سادگی لوگو و هویت بصری این برند، باعث می شود در همه ابعاد قابل استفاده و کاربردی باشد.

هویت بصری برند Dose

Dose، برند تولید کننده سودا می باشد. استفاده از بسته بندی ساده و مدرن در محصولات این شرکت بیانگر یک برندسازی به روز و آگاهانه است. طراحی لوگوی مینیمالیستی و استفاده از حرف “e” به شکلی انتزاعی، نشان می دهد رویکرد این برند به سمت مخاطبان جوان تر هدف گذاری شده است. Dose با به کارگیری رنگ های ملایم، علاوه بر تاکید بر طبیعی بودن محصولاتش، حس آرامش را نیز به مخاطبان خود القا می نماید. رنگ های انتخاب شده در برندینگ Dose، آن ها را از سایر رقبای تولید کننده نوشیدنی که از رنگ های تیره و چشمگیر استفاده می کنند، متمایز کرده است.

هویت بصری برند March

برند سازی

March شرکتی در سانتا مونیکا است که در آن مجموعه ای از معماران و بازاریابان خلاق مشغول به همکاری می باشند. برندسازی آن ها به لحاظ بصری دقیقاً شبیه به طراحی معماری، ساده و ساختاری است. در طراحی بصری این برند رنگ هایی ضمیمه شده که آن ها را کمی به سمت فضای خلاق می کشاند، البته نه به اندازه ای که تأثیرات معماری قدرتمند را از دست بدهند.

هویت بصری برند Moccato

هویت بصری برند

Moccato یک کلاب قهوه برای کسانی است که عاشق قهوه هستند و پکیج های جذابی برای تحویل قهوه به درب منازل دارد. برندسازی آن ها ترکیبی از عناصر به روز و قدیمی است. Moccato با استفاده از رنگ های روشن برای نشان دادن طعم دهنده ها، به روز بودنش را به تصویر کشیده و با بکارگیری تایپوگرافی به سبک استنسیل، ارتباط خود را با جهان دیروز حفظ کرده است.

 World Children’s Festival

برند سازی

World Children’s Festival یا همان جشنواره جهانی کودک هر ساله در واشنگتن دی سی برگزار می شود که آن را “المپیک” فانتزی کودکان می نامند. این توضیحات را می توان در هسته اصلی طراحی هویت بصری آن ها مشاهده کرد. طرح های ساده اما فانتزی و کودکانه این برند به گونه ای به نظر می رسد که گویا کودکی بازیگوش در آن دست داشته و زیبایی قابل درکی به برندسازی این فستیوال بخشیده است.

هویت بصری Portierge

هویت بصری برند

Portierge یک نمایشگاه کالای لهستانی است که دارای وسایل چوبی با کیفیت و منحصربفرد می باشد. این نمایشگاه با الهامی از زیبایی های Bauhaus و اتکا بر ایده های خاص، توانسته سادگی و کارایی محصولاتش را به نمایش بگذارد. Portierge با استفاده از این ویژگی، حس اعتماد و اطمیان مشتریانش را نسبت به کیفیت و ماندگاری محصولاتش جلب می نماید. قطعا برای همه مردم،ترکیب دوام و زیبایی اصلی ترین فاکتور برای انتخاب اثاثیه منزل می باشد.

هویت برند Yolo

Yolo یک تولیدکننده شیرینی برای کسانی است که همیشه نگران اندازه دور کمرشان نیستند! نام این برند که مخفف جمله “شما فقط یک بار زندگی می کنید” است، در واقع پیام اصلی Yolo را نشان می دهد. آن ها با این نام و پیام به مخاطبان یادآور می شوند، باید از زندگی لذت برد. رنگ های بکار رفته در هویت بصری برند Yolo، باشکوه و سرزنده هستند و حس شادی،خوشگذرانی و لذت از زندگی را در بیننده تقویت می کنند.

هویت بصری Ogo

برندینگ

Ogo که در زبان انگلیسی به معنی wow می باشد، یک فروشگاه الکترونیکی در مسکو است. آن ها در زمان طراحی این برند، مشغول اجرای فرایند فروش دیجیتالی جدید بودند که این موضوع در طراحی برندینگ آن ها منعکس شده است. پیکسل هایی که لوگو این برند را تشکیل می دهند، کاملا نمادی از یک کسب و کار دیجیتالی است و مخاطب را آگاه می کند که این شرکت با تکنولوژی سرو کار دارد.

هویت بصری برند DeskIdea

DeskIdea یک فروشگاه آنلاین لوازم اداری است که مقر آن در بارسلونا واقع شده و هدف آن ها کمک به ساده سازی فرایند خرید ماشین آلات و تجهیزات اداری و رفع نیازهای مشتریان می باشد. این موضوع در طراحی هویت بصری آن ها با حفظ سادگی و با رنگ سیاه و سفید به تصویر کشیده شده است. درواقع آن ها توانسته اند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در طرح های شان به تصویر بکشند. به نظر می رسد DeskIdea در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در حال تبدیل شدن به شرکتی مدرن می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =