سفارش طراحی لوگو

نحوه ثبت سفارش طراحی لوگو برای کسب و کارها،در متن زیر ذرج شده و مراحل انجام کار شرح داده میشود تا بتوانیم بهترین خروجی را خدمت شما مشتریان گرامی تحویل دهیم.

طراحی لوگو برای یک برند،همواره از اهمیت خارق العاده ای برخوردار بوده و در هر صورت لوگو برای برند نقش اساسی را ایفاد میکند و همانند نقش شناسنامه برای یک شخص است که شناساننده آن مجموعه به مشتریان و مخاطبان میباشد .

طرح لوگو معمولا با توجه به داستان یا زمینه کاری یک برند تهیه میشود تا در برگیرنده اطلاعات اصالت و هویت یک برند میباشد.لذا بخاطر اهمیت این امر،تیم طراح گرافیک با تشکیل یک تیم حرفه ای طراحی و ایده پردازی،جهت پیاده سازی سفارش طراحی لوگو طبق جدیدترین متد های روز طراحی دنیا،در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد.

مبحث رنگ شناسی در لوگو از اهمت خارق العاده ای برخوردار میباشد و با توجه به مخاطبین هدف برند،این رنگ باید برای لوگو انتخاب شده و در طرح مورد نظر اعمال گردد.

طراح گرافیک در تیم تخصصی طراحی لوگوی خود از کارشناسانی در حیطه رنگ شناسی بهره میبرد که باتوجه به پروژه های تعریف شده،المان های مرتبط و رنگ استاندارد برای تعریف هویت برند را شناسایی کرده و در اختیار تیم طراحی قرار میدهند تا تیم طراحی باتوجه به استانداردهای طراحی و موارد مورد نیاز جهت ایجاد هویت برند،اقدام به اتود زنی نماید.

همچنین جهت اعمال محدودیت های احتمالی از سمت شما مشتریان گرامی،فرم سفارشات قبل از شروع طراحی جهت اعلام محدودیت ها و آشنایی با سلیقه شما خدمتتان ارسال میگردد تا بعد از مرحله اتود زنی هرچه سریعتر نتیجه مطلوب حاصل گردد و همچنین نمونه کار های مجموعه جهت شناسایی سبک سلیقه شما،در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

طراحی حرفه ای لوگوی برندتان را از ما بخواهید

چرا باید لوگو داشته باشیم؟

طراحی لوگو همانطور که اشاره شد دارای اهمیت فراوانی بوده و یکی از موارد ضروری برای هر کسب و کاری است

طرح لوگو برای کسب و کارها از موارد ضروری برای شروع فعالیت بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا بتواند ذهنیت و تصویری از برند در ذهن مخاطب ایجاد کند

در فایل صوتی زیر 5 دلیلی که یک برند را مجاب به داشتن لوگو میکند،بیان شده است.

جهت استفاده از خدمات حرفه ای و ثبت سفارش طراحی لوگو،این صفحه را دنبال کرده و با کارشناسان ما از طریق شماره تماس،واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.

روال ثبت سفارش طراحی لوگو

تماس با همکاران ما

1. تماس با ما

تماس با همکاران ما

2. تکمیل فرم طراحی لوگو

3. ارسال اطلاعات

ارسال فاکتور و قرار داد

4. فاکتور و قرارداد

5. واریز پیش پرداخت

6. شروع پروژه طراحی لوگو

7. ارسال اتودها

8. تسویه

9. تحویل فایل نهایی

تماس با همکاران ما

1. تماس با ما

تماس با همکاران ما

2. تکمیل فرم سفارش طراحی لوگو

3. ارسال اطلاعات

ارسال فاکتور و قرار داد

4. فاکتور و قرارداد

5. واریز پیش پرداخت

6. شروع پروژه

7. ارسال اتودها

8. تسویه

9. تحویل فایل نهایی