چرا تبلیغات چاپی همچنان جایگاه منحصر به فرد خود را دارند؟

چرا تبلیغات چاپی همچنان جایگاه منحصر به فرد خود را دارند؟با افزایش توانایی در حوزه آگهی برای برند و امکان تولید و افزایش سود از طریق بازاریابی آنلاین، این سوال پیش می آید که آیا تبلیغات چاپی همچنان جایگاه منحصر به فرد خود را دارند یا خیر؟ آیا به نظر می رسد که تبلیغات چاپی هنوز برای اهداف بازاریابی کاربردی باشد؟ با ارزیابی مزایا و معایب آگهی های چاپ در کنار تبلیغات آنلاین، کاملا مشخص است که چاپ می تواند بازاریابی را فراتر از آنچه که از طریق تبلیغات اینترنتی قابل دستیابی است، برای شما فراهم کند. در اینجا نگاهی به مزایا و معایب آگهی های آنلاین و چاپی می اندازیم.

افزایش آگاهی درباره برند

پلت فرم های آنلاین برای بسیاری از شرکت ها، به ویژه شرکت های تازه کار توانسته در افزایش آگاهی نام تجاری، شگفتی هایی را به ارمغان بیاورد. با استفاده از وب سایت، شرکت ها می توانند عناصر تبلیغاتی را از طریق رسانه های اجتماعی، سایت های مربوط به اشتراک گذاری عکس و تبلیغات بنری به اشتراک بگذارند. با این حال، آگهی چاپی هم می تواند در افزایش آگاهی برند موثر باشد. بازاریابی چاپی به طور مداوم در اطراف برای مصرف کنندگان قابل توجه است؛ چاپ نیز از طریق کارمندان، دانش آموزان، فضاهای غذاخوری و محیط خانه به اشتراک گذاشته می شود.

دریافت اعتبار به عنوان یک منبع قابل اعتماد

در هنگام تلاش برای کسب اعتبار، ممکن است تبلیغات آنلاین چالش برانگیز باشد. برای شروع، رقابت فزاینده ای با شرکت های مبتنی بر وب وجود دارد. علاوه بر این، کلاهبرداری های پیش آمده موجب کاهش اعتماد مصرف کنندگان شده است. جایی که تبلیغات چاپی به نوعی اعتبار در میان مصرف کنندگان است، چندین خطر را حذف می کند. مصرف کنندگان می توانند تبلیغات چاپی را بدون نیاز به نگرانی در مورد وب سایت های کلاهبردار بخوانند.

مشارکت مصرف کننده

شکی نیست که در بین رسانه های اجتماعی، انجمن های ویژه و مخصوصا وبلاگ ها و رویدادهای عمومی، محیط آنلاین می تواند مشارکت مصرف کننده را افزایش دهد. با این حال، آگهی های چاپ نیز می توانند به تعامل با مصرف کننده منجر شوند. مصرف کنندگان تمایل به چاپ فعالانه دارند. در حالی که آگهی های آنلاین به سرعت از جلوی چشم دور می شود اما چاپ تبلیغات واقعاً خوانده می شوند. داستان های مبتنی بر متن نیز نسبت به نسخه های آنلاین به میزان قابل توجهی مورد مطالعه قرار می گیرند. یک مشکل رایج با مقالات آنلاین این است که مردم از تمایل به لمس آنها دارند. در مقابل، مقالات چاپ به طور کامل خوانده می شود. این اجازه می دهد تا بازاریابان تبلیغات آگهی مبتنی بر داستان در مجلات اطمینان دارند که داستان خوانده خواهد شد.

طول عمر تبلیغات

هر دو تبلیغات آنلاین و چاپی مزایا و معایب مربوط به طول عمر خود را دارند. از یک طرف تبلیغ از هر نوعی که باشد چه یک مقاله و چه یک صفحه فروش و چه یک تبلیغ، نوع آنلاین برای همیشه باقی خواهد ماند. از طرف دیگر با تبلیغات چاپی، چه مجله، چه مقاله و چه بروشور در نهایت از بین می روند و به زباله تبدیل می شوند، جایی که با گذشت زمان از بین می رود. با در نظر گرفتن طول عمر تبلیغات، یک سوال وجود دارد که باید بررسی شود. آیا وجود تبلیغ برای همیشه مهم است؟ با افزایش شرکت های متعدد ایجاد تبلیغات آنلاین، تبلیغات شما می تواند به سرعت از بین برود و صفحات وب را می توان نابود کرد. حتی اگر تبلیغات چاپی کوتاه مدت باشد، می تواند ساده و خیلی طولانی تر از تبلیغات آنلاین می تواند باقی بماند.

گسترش شرکت

حقیقت این است که تبلیغات آنلاین می تواند به شدت دسترسی هر شرکت را به صورت جهانی گسترش دهد. رسانه های موجود برای تبلیغات به شرکت ها اجازه می دهند تا مشتریان بی شماری را بیابند که در غیر این صورت هرگز نام شرکت یا محصولات ارائه شده را نخواهند شنید. مشکل گسترش دسترسی آنلاین این است که دامنه اغلب عمومی است. به منظور ساده سازی، دسترسی آنلاین گسترش یافته کمتر از دامنه ای است که از طریق تبلیغات چاپی به دست می آید. از طریق ایمیل های مستقیم، تبلیغات چاپی می تواند به جمع جمعیتی دقیق از مصرف کننده که به یک شرکت خاص علاقمند هستند، برسند. صرف نظر از طرز کار شرکت، خانوارهایی هستند که تبلیغات چاپی برایشان ارسال می شود. فراتر از تبلیغات ساده، بسیاری از شرکت ها کاتالوگ ها را با کلیه محصولات موجود عرضه می کنند. بسیاری از مصرف کنندگان یک محصول خاص را به طور اتفاقی از طریق مشاهده کاتالوگ شرکت خریداری می کنند. علاوه بر این، تبلیغات چاپی را می توان در مجلات مبتنی بر تصویر قرار داد، در نتیجه افزایش احتمال اینکه مخاطبان تبلیغات چاپی را ببینند بسیار بالاست.

نگه داشتن مشتری و ارباب رجوع

یکی از مزایای قابل توجهی که چاپ تبلیغاتی در مقایسه با تبلیغ آنلاین دارد، توانایی حفظ مشتریان است. چاپ ارتباط سازگاری را از طریق پیام مستقیم به وجود می آورد. البته، ارتباط تجاری آنلاین نیز می تواند از طریق پیگیری های پیام ایجاد شود. با این حال، بین ارسال ایمیل به یک مشتری و ارسال آنها از طریق پست استاندارد تفاوت چندانی وجود دارد .با تبلیغات چاپی، از طریق ایمیل مستقیم، بیشتر احتمال دارد که عناصر بازاریابی به گیرنده مورد نظر برسند.

بالا بردن سطح مدیریت

پلت فرم های آنلاین، عمدتا از طریق دسترس طولانی به طرز چشمگیری توانایی های مدیریتی را افزایش می دهد. چیزی به ظاهر بی حد و حصر برای کسب منافع بیشتر از طریق تبلیغات آنلاین وجود دارد. اگر چه تبلیغات چاپی از طریق پورتال های آنلاین در دسترس نیستد و این می تواند منجر به کیفیت بالاتر شود. به طرق مختلف باعث می شود که منجر به کاهش زمان شود.

ترکیب تبلیغات آنلاین و چاپی برای به حداکثر رساندن خدمات بازاریابی

برای یک کمپین بازاریابی موثر که می تواند نتیجه مطلوب داشته باشد، تبلیغات چاپی باید با تبلیغات آنلاین ترکیب شود. ترکیب هر دو نوع تبلیغ، اطمینان حاصل خواهد کرد که کمپین بازاریابی شما مزایای مهم هر نوع تبلیغات را به دست می آورد. این امر تلاش های تبلیغاتی شما برای موفقیت را به حداکثر می رساند .برای هر شرکت یک فرمول وجود ندارد، مانند نوع صنعت، بازارهای محلی و بازارهای جهانی و خصوصیات مخاطب. زیرا معیارهای فردی باید در نظر گرفته شود. بنابراین، برای اطمینان از تعادل کامل تبلیغات آنلاین و چاپی، کمپین های بازاریابی باید بر اساس هویت شرکت، تجزیه و تحلیل مبتنی بر بازار هدف را طراحی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =