چند استراتژی مهم بازاریابی برای راه اندازی تجارت با بودجه محدود

چند استراتژی مهم بازاریابی برای راه اندازی تجارتافزایش رضایت می تواند هویت یک برند را ایجاد می کند. راه های بی شماری برای تأمین مالی ایده های شما وجود دارد، اما هیچ چیز مانند بازاریابی برای راه اندازی تجارت با بودجه محدود برای تشویق نوآوری وجود ندارد. محدودیت به شما خلاقیت می دهد که خود را تحت فشار گذاشته و بینش خود را با جهان به اشتراک بگذارید. به تبلیغات مشابه بنرهای قدیمی و بررسی های Google تکیه نکنید. در عوض، این چند راه بازاریابی را امتحان کنید تا توجه مشتریان خود را به کسب و کارتان جلب کنید.

چرا را در مرکز تفکراتتان قرار دهید

“برای زندگی چه کار می کنید؟” تقریبا این یکی از سوال های ساده شما در هر مقدمه است. اگر با سرعت پاسخ دهید، “من کارآفرین” یا “من یک کسب و کار کوچک را اجرا می کنم”، شما یک فرصت برای ایجاد بازاریابی برای کسب و کار را از دست داده و خود را فریب داده اید. در عوض، روایتی را ایجاد کنید که شرکت شما را از دیگران متمایز کند و گفتگو با مشتریان را جرقه بزند. آیا راه اندازی کسب و کار شما از یک علت خاص با هر فروش پشتیبانی می کند؟ آیا ایده ی کسب و کارتان را در حین یک رویداد نگران کننده در زندگی خود مطرح کردید؟ ذکر آن ممکن است به افراد اطراف شما الهام ببخشند. به اشتراک گذاری داستانی در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار شما را به خاطرات دیگران تبدیل خواهد کرد.

فقط فروش نکنید

به عنوان یک کارآفرین، ممکن است به شما برای به فروش رساندن محصول یا خدمات خود به هر کسی که می بینید، فشار آورند. اگرچه هیچ وقت اشتباه نمی کنید که نام تجاری خود را از دست دهید، اما مهم است که ارتباط شرکت خود را به اشتراک بگذارید و در مباحثی شرکت کنید که در اطراف کسب و کار شما متمرکز نیست. با استفاده از رسانه های اجتماعی، به راحتی افراد مورد علاقه تان را بدون توجه به اینکه شما فقط سعی در تبلیغات دارید، وارد کنید. بعضی از شرکت ها ممکن است نظرات دلخواه خود را در مورد عکس های غذاهای مردم عنوان کنند؛ خرده فروشان تجهیزات ورزشی ممکن است مطالبی در مورد یک پیروزی اخیر محلی را دوباره پست کنند. اعتماد به نام تجاری را با حمایت چه از جامعه و چه با دنبال کننده های آنلاین خود نشان دهید. دفعه بعد که کسی به دنبال یک محصول یا خدمات خاصی می گردد، مهربانی شما را به یاد می آورند و به سمت شما می آیند. به اشتراک گذاری محتوای شخص دیگری لزوما به معنای از دست دادن توجه مخاطبان شما نیست. شما می توانید با ایجاد URL های آماده مطالب را به اشتراک بگذارید که نشان های مارک دار را به هر صفحه وب اضافه کنید، به طوری که وقتی کسی روی پیوندهای ارسالی شما کلیک کند، آنها را همراه با محتوای بیشتری که شما پیشنهاد می کنید،مشاهده کند.

اعتبارسازی کنید

یک فرهنگ در کسب و کار خود با ارائه چشم اندازی به کسانی که دور از شما هستند، ایجاد کنید. یک وبلاگ می تواند فرصتی برای درک تجارت شما برای افراد بی شماری را با یک دیدگاه جدید ارائه دهد. وبینار یا پادکست می تواند به بینندگان (یا شنوندگان) کمک کند تا کارشناسان در زمینه تجارت شما را بشناسند. رویدادهای نمایشگاهی یا جغرافیایی می تواند شما را در نقش معلم قرار دهد و به شما امکان می دهد تا ایده های پیشگامانۀ خود را با یک مخاطب فوری به اشتراک بگذارید. شبکه سازی و به اشتراک گذاری تخصص شما با دیگران می تواند به شما کمک کند که توانایی های خود را به جامعه خود اثبات کنید. افراد مختلف، از روزنامه نگاران تا کارآفرینان مشتاق، می توانند به ایجاد فرصتی برای معرفی کسب و کار شما کمک کنند.

به مردم کمک کنید محتوای تجارت شما را کشف کنند

اگر شروع به کار شما برای قرن بیست و یکم مناسب باشد، به نوعی حضور آنلاین را حفظ می کند. در واقع شما ممکن است تنها با یک وب سایت، برخی از صفحات رسانه های اجتماعی، یک وبلاگ یا حتی صفحه وب پیش از راه اندازی مواجه شوید. با این وجود، به دلیل اینکه محتوای شما آنلاین است، به این معنا نیست که مخاطبان هدف شما به راحتی قابل کشف است. با هر پستی که شما منتشر می کنید، به عنوان مثال، برای بهبود رتبه بندی Google خود، از کلمات کلیدی خاص برای تگ خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید از این کلمات کلیدی فوق العاده هدفمند برای قدرت کسب مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

در ادامه به افراد کمک کنید تا مطالب شما را با تمرین چند تکنیک جستجوگر، با استفاده از وب سایت شما پیدا کنند. عنوان صفحات خود را با عبارات منحصر به فرد به کسب و کار خود را به طوری که آنها را از سایت های دیگر جدا سازد. گزینه های بی شماری برای بهبود رتبه بندی کلی SEO شما وجود دارد، اما مراقبت از چند وظیفه آسان، موقعیت مکانی شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد.

حمایت از یک رویداد در فضای مجازی

هر صنعت میزبان رویدادهای خاص خود می باشد. این به شما یک فرصت بازاریابی فوق العاده را می دهد. دفعه بعد که شما در مورد شرکت در یک رویداد در صنعت خود فکر می کنید، ببینید آیا لپ تاپ های خاصی باز است یا خیر. با این حال بهتر است بپرسید که آیا شما می توانید شرکت خود را ارائه دهید تا بتوانید شرکت کنندگان را جذب کنید. به غیر از دادن یک نام خوب، حمایت از یک رویداد شما اجازه می دهد با دیدگاه های جمعیتی، شبکه و ایجاد تجارت منحصر به فرد جدیدی  روبرو شوید. بودجه بازاریابی نباید مانع دیده شدن شما در مرحله راه اندازی شود. ارتباطات توانمند، رویدادهای خاص، مهارت ها و وب می تواند کسب و کار شما را خاص جلوه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =