استند رول آپ چیست و چه اهمیتی در کسب و کار شما دارد؟

به هر سازه ای که قابلیت جمع شدن داشته باشد رول می گویند. استندها به خصوص رول آپ ها سازه هایی مدرن و نو و کاربردی هستند رول آپ ساده ترین و ارزان ترین ابزار تبلیغاتی است که بسیار از آن استفاده می شود. استند رول آپ ها یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین استند ها در سازه های تبلیغاتی هستند و مهمترین علل کاربرد آن فضای کم، ظاهر زیبا، کارآمدی و آسانی نصب است.

دلایل اهمیت استند رول آپ

انواع استند رول آپ

رول آپ بسیار مورد توجه است و در انواع یک طرفه، دوطرفه و گردان و در ابعاد متفاوت برای بازاریابی و تبلیغات شما موجود است. هنگامی که شما در تلاش برای گسترش بودجه محدود بازاریابی خود هستید، یکی از موثرترین ابزار برای شما استفاده از استند رول آپ برای به دست آوردن مشتریان جدید می باشد. این مورد بازاریابی یکی از موثر ترین آیتم هایی است که می توانید برای تبلیغ یک محصول جدید و یا برای نمایش پیشنهاد ویژه استفاده کنید.

سازه رول آپ چهار نوع مختلف دارد که عبارتند از :

  • رول آپ ثابت یک طرفه
  • رول آپ ثابت دو طرفه
  • رول آپ گردان
  • رول آپ پایه پهن

سازه آلومینیوم که قسمت پایه  استند رول آپ ها را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در انتخاب آن می بایست از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد. استند ها سبک وزن و با دوام هستند و به آسانی حرکت داده می شوند و در هر کجا که به آنها نیاز دارید قرار می گیرند. به همین دلیل نگهداری و استفاده های بعدی این استندهای رول آپ، بدون مشکل خواهد بود چرا که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

در صورتی که از رول آپ ثابت یک طرفه استفاده می کنید، طرفی که چاپ ندارد بایستی رو به دیوار باشد و در صورتی که از رول آپ ثابت دو طرفه استفاده می کنید باید آن را در جایی قرار دهید که هر دو طرف رول آپ به خوبی توسط مخاطبان دیده شود. همچنین نصب کردن استند رول آپ بسیار ساده می باشد و نیاز به تخصص خاصی ندارد. این ویژگی موجب شده تا استند رول آپ ها طرفداران زیادی در میان فروشگاه ها داشته باشد.

 استند رول آپ، فروشنده ساکت شما!

با افتخار بر جلوی محل فروش و پذیرش خود و یا هر مکانی که مشتریانتان بازدید می کنند،استند رول آپ قرار دهید. این استندها به طور مداوم به عنوان فروشنده ساکت شما کار می کنند. از آنجا که شما دقیقاً همان چیزی را انتخاب می کنید که در استند شما نمایش داده می شود، می توانید کنترل کاملی از آنچه بازدید کنندگان و مشتریان باید اطلاع داشته باشند را ارائه دهید.

علاوه بر فروشگاه ‌ها‎، رول آپ رو میزی به اندازه مناسب و مزایای یاد شده می‎تواند برای

  1. معلمان
  2. کارمندان
  3. غرفه داران و… نیز مفید باشد.

بسیاری از ارگان های دولتی نیز به منظور تبریک و تسلیت و یا یاد بود مراسمات خاص، از رول آپ ‎‎‌ها‎ی ایستاده استفاده می‎‎کنند.

کیفیت همه چیز است

در دنیای تجارت امروز، کیفیت، همه چیز است. نمی توانید برای کیفیت، قیمتی را تعیین کنید. کیفیت ، قیمتی ندارد. اگر استند رول آپ خود را با کیفیت بالا طراحی و چاپ کنید و در مکان مناسبی قرار دهید، به طور یقین به موفقیت های بعدی شما کمک خواهد کرد. این کار را با دقت و حرفه ای انجام دهید و استند رول آپ خود را با بهترین کیفیت طراحی و آماده کنید.

کالاها و خدمات خود را خلاقانه معرفی کنید و تصورات خود را بر روی رول آپ خود به پرواز درآورید. توجه به علایق مشتریان بسیار مهم است و در خلاق بودن محصول شما نقش مهمی دارد. زمانی که استند رول آپ خود را با کیفیت و حرفه ای طراحی کرده باشید، در این صورت مشتریان به استند شما توجه کرده و مشتریان نیز در نهایت به کالاها و خدمات شما توجه خواهند کرد.

در هنگامی که شما در نمایشگاهی شرکت می کنید زمان به شدت حائز اهمیت است. به دلیل فضای محدود غرفه های نمایشگاهی، انتخاب مناسب تری برای نمایشگاه ها هستند. شما برای برپایی هر چه سریع تر غرفه نیاز به یک استند با طراحی حرفه ای و پایه ای با جنس مرغوب دارید. تیم نصب غرفه زمان بسیار کمی برای تنظیم تمام صفحه نمایش ها و پایه های استند نیاز دارند. در پایان نمایشگاه ، جمع آوری سریع به همان اندازه مهم است. شما می توانید آنها را خیلی سریع از هم جدا و بسته بندی کنید و همچنین برای حمل و نقل یا ذخیره سازی نگهداری کنید. این دقیقاً همان چیزی است که هر غرفه دار نیاز دارد. بسته بندی سفارشی، تضمین می کند که استند شما به صورت کامل، سالم باقی می ماند و می توانید آنها را با هواپیما، ماشین یا حتی قطار حمل کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =